نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ساعت بازی پدیده و سایپا| رحمتی به دنبال اولین دبل فصل

  • کد خبر: ۷۲۵۶۷
  • ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
ساعت بازی پدیده و سایپا| رحمتی به دنبال اولین دبل فصل
امروز در آغاز هفته بیست وپنجم لیگ برتر پدیده به مصاف سایپا می‌رود.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته بیست وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز آغاز می‌شود که در آن تیم فوتبال پدیده به مصاف سایپای تهران می‌رود؛ یکی از فانوس به دستان لیگ که با ۲۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد و در تب وتاب سقوط به دسته پایین‌تر است. در این سوی میدان، اما شرایط پدیده خوب است.

 

تیم مهدی رحمتی بعد از پیروزی بر تراکتور در مشهد با ۳۱ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و از بودن در منطقه باثبات جدول خشنود است؛ جایگاهی که البته نسبت به فصول گذشته برای پدیده افت محسوب می‌شود، اما با اتفاقات زیادی که در این فصل افتاد، چندان کمتر از حد انتظار مردم و کارشناسان نیست. ساعت شروع مسابقه امروز تیم‌های پدیده و سایپا طبق اعلام فدراسیون ساعت ۱۹:۵۰ است و اگر تغییری در این ساعت رخ ندهد، نماینده استانمان در یک عصر خنک تابستانی باید در ورزشگاه شهید دستگردی به مصاف میزبانش برود.


به دنبال اولین دبل فصل

پدیده تا پیش از بازی امروز ۸ بار در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی شده، اما تاکنون نتوانسته است تیمی را دبل کند. بازی با سایپا بهترین فرصت برای شاگردان مهدی رحمتی است که اولین دبل فصل خود را دشت کنند و حریف را در هر ۲ بازی رفت و برگشت شکست دهند. آن‌ها پیش از این در ۲ بازی ذوب آهن و ماشین سازی هم فرصت دبل کردن حریفشان را داشتند، اما این اتفاق نیفتاد. پدیده بعد از بازی با سایپا ۲ بار دیگر در مصاف با سپاهان و نساجی این فرصت را دارد تا حریف خود را ۶ امتیازی کند؛ ۲ تیمی که یکی برای سقوط نکردن و دیگری برای قهرمان شدن در کورس بالا و پایین جدول حضور دارند.


مرور آنچه در بازی رفت گذشت

پدیده در ۱۵ دی ۹۹ میزبان سایپا در بازی رفت لیگ بود و موفق شد با گل دقیقه ۵۳ امین قاسمی نژاد حریف خود را شکست دهد؛ مسابقه‌ای که در نیمه اول سرد و بی روح بود، اما در نیمه دوم پدیده سراپا حمله شد و یکی از زیباترین نمایش‌های خود در طول فصل را ارائه کرد. در آن بازی محمدحسین منادی، گلر سایپا، مرد اول زمین بود، وگرنه تیم مشهدی می‌توانست گل‌های بیشتری به مهمان خود بزند. این بازی هر چقدر در زمین زیبا و جذاب بود، در بیرون زمین هم حاشیه داشت و خبرساز شد. در این روز مسئولان مجموعه آستان قدس رضوی اجازه ورود اتوبوس تیم پدیده را به ورزشگاه ندادند و چیزی نمانده بود بازی با یک آبروریزی بزرگ، برگزار نشود.

 

بدهی سنگین باشگاه که در آن روز‌ها درگیر پرونده مالک سابق خود و تغییر اسمش هم بود، علت این اتفاق بود که طبق معمول چنین مواقعی، با پادرمیانی چند نفر و کوتاه آمدن مسئولان ورزشگاه امام رضا (ع) حل شد. در آن موقع صحبت از بدهی ۸۰۰ میلیونی باشگاه به مجموعه آستان قدس رضوی بود، اما بعد از آن معلوم نشد چه بر سر این بدهی آمد و آیا آستان قدس رضوی توانست مطالبات خود را بگیرد یا نه. البته بعد از آن ماجرا صدایی هم از ۲ طرف در نیامد و اکنون هم پدیده به خوبی وخوشی هم در زمین شماره ۲ آستان قدس تمرین می‌کند و هم در زمین شماره یک بازی و خبری هم از گله و شکایت نیست.


اوضاع پدیده و سایپا قبل از بازی امروز

آن گونه که گفتیم، این ۲ تیم درحالی امروز عصر به مصاف هم می‌روند که پدیده آسوده خاطر از جایگاه خود در جدول است و سایپا در حال وهوای سقوط به لیگ یک قرار دارد. یکی از ۲ تیم خودروساز لیگ در ۲ فصل گذشته از شرایط باثباتی که همیشه در جدول داشت دور افتاد و حالا هم محکوم به پیروزی در بازی‌های باقی مانده لیگ است تا سقوط نکند. این تیم هفته گذشته ۱ بر ۰ به صنعت نفت در آبادان باخت، اما ۲ هفته قبل از آن موفق شده بود فولاد و پیکان را شکست بدهد. البته در بازی با پیکان سایپا بازنده بازی شد، اما اشتباه عجیب پیکانی‌ها در انجام تعویض ششم حکم به برتری ۳ بر ۰ سایپا بنا به نظر کمیته انضباطی فدراسیون داد.


آن‌ها که فراز کمالوند را روی نیمکت خود می‌بینند، امیدوارند با ترفند‌های فنی و غیرفنی این مربی بتوانند ۳ امتیاز حساس بازی امروز را در خانه خود بگیرند تا از جمع فانوس به دستان جدا شوند. این درحالی است که پدیده هم مثل سایپا از ۳ بازی قبل خود ۲ برد به دست آورده است. آن‌ها هفته قبل تراکتور و ۲ هفته پیش از آن گل گهر را شکست دادند و دراین بین به استقلال در تهران باختند؛ مسابقه‌ای که شاید کمترین حق پدیده تساوی در آن بازی بود.


اعتراض به داور مسابقه

پس از انتخاب حمید حاج ملک به عنوان داور دیدار تیم‌های سایپا و پدیده، باشگاه مشهدی اعتراض خود را به این موضوع اعلام کرد. آن‌ها یک نامه رسمی به فدراسیون زده اند که در آن آمده است: باتوجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر و شرایط تیم‌های حاضر در جدول، انتظار می‌رود انتخاب داوران برای دیدار‌های حساسی همچون بازی سایپا و پدیده بدون دخالت‌های افراد غیرمسئول صورت بگیرد تا پس از پایان دیدار‌ها شائبه‌ای به وجود نیاید.


حسین بادامکی، سرپرست تیم پدیده، هم بعد از انتشار این نامه در مصاحبه‌ای گفت: داور این بازی قبلا در بازی‌های ما اشتباهاتی را انجام داد که به شدت تأثیرگذار بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی روی تیم ما تأثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود ما با ذهنیت منفی درباره داوری وارد زمین شویم. اقدام باشگاه پدیده با واکنش جالب باشگاه سایپا مواجه شد و درحالی که فدراسیون هیچ واکنشی نشان نداد، تیم نارنجی پوش شهر تهران بیاینه‌ای صادر کرد و نوشت: اعتراض به انتخاب داور آن هم فقط ۲ روز مانده به دیدار تیم‌های سایپا و پدیده و زیرفشار قراردادن تیم داوری بازی‌ای که از اهمیت بسیار زیادی برای سایپا برخوردار است، قطعا کار پسندیده، اخلاقی و شایسته‌ای نیست و این مسیر غلط برخی باشگاه‌ها در واپسین روز‌های مانده به مصاف با حریفان، سال هاست نخ نما شده است.

 

یادآور می‌شود سایپا ازجمله باشگاه‌هایی است که بار‌ها از اشتباهات داوری آسیب دیده و در همین چند بازی گذشته بار‌ها با تشخیص پنالتی‌های نادرست برای رقیبان متضرر شده و همین مسئله حاکی از آن است که تیم سایپا نیز به مراتب بیش از باشگاه پدیده نگران نحوه قضاوت بازی هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->